WeFulfil
| Nijverheidsweg 12/1
| 3762 ER Soest Nederland
| T: +31(0)35 76 00 439
| info@we-fulfil.nl
B2B en B2C logistiek

Hoe verbeteren onze oplossingen voor webshop retouren de beleving bij uw klanten?

Het naar wens van de klant verwerken van retouren is één van de meest complexe  onderdelen bij het runnen van een webshop. Bovendien is het goed en snel afhandelen van retouren relatief gezien kostbaar door de extra handling. Uw klant wil, nee eist, een goede maar ook snelle retour-afhandeling. Dat geldt uiteraard ook als de retourzending is veroorzaakt door een foutieve bestelling door de klant.

Efficiënte retour-afhandeling

Met onze vakkundige en ervaren medewerkers, die snel en correct communiceren met degene die heeft besteld in combinatie met onze hoogwaardige software bent u er van verzekerd dat uw retouren uiterst efficiënt verwerkt worden waarbij we streven naar operational excellence. Bij ons op operational excellence gerichte proces streven wij ernaar om fouten te voorkomen en worden fouten op procesmatige wijze snel en effectief hersteld.

Bij retouren ontvangt uw klant ontvangt snel het gewenste product toegezonden of hoort direct wanneer dit product deze alsnog beschikbaar. Nadat wij het retour gezonden producten hebben gecontroleerd en eventueel hebben hersteld zorgen wij ervoor dat deze razendsnel weer beschikbaar zijn voor verkoop. Ons totale  retourproces inclusief onze communicatie met uw klant, maar uiteraard ook de herstellevering en de status van het geretourneerde product kunt u bij ons 24/7 real time volgen. Geretourneerde producten worden door ons direct in de voorraad geboekt of als manco/schade geboekt.

Direct (telefonisch) contact

Via onze geavanceerde fulfilment software volgt u 24/7 alle retourzendingen en de status daarvan. Daarnaast schakelen wij snel en houden wij u proactief op de hoogte via telefonisch contact en/of e-mail. Hierdoor komt u nooit voor verrassingen te staan. WeFulfil levert niet slechts de ‘traditionele’ fulfilment diensten bij retouren maar kan voor u eventueel ook het (telefonische) contact met uw klanten onderhouden.

U bent dus 24/7 op de hoogte van de status van uw orders. Meer weten over ons retour management? Neem contact met ons op en wij denken met u mee.

Volledige ontzorging bij Webshop Fulfilment?

Remco Dorrestijn
Ik help u graag

Maak een vrijblijvende afspraak